Thursday, November 26, 2009

"FINALLY"

PERASAAN AKU SKRG...share with me okay hahah...
Akhirnya sem 4 berlabuh tirainya dgn semangat yg masih menbara-bara hahah (ayt poyo hehe)
16-26 nov masa utk bergelut dgn nota2 dan buku2 latihan serta nasihat dari family mahupun rakan2ku heheh...buat rakan2 yg telah bercuti selamat bercuti aku ucapkan walaupun tak bersua muka salam maya ku utuskan hahah...selamat hari raya korban utk esok for muslim peoples and merry christmas to all christians all over the malaysia yaa...
hahah..apapun aku tak sabar nak balek sabah huhuh..tp lame lagi 13 dec nie...till 6 jan so don't miss me hihihi...
before balik sabah aku kena menghabiskan tentatif program aku utk sem nie kat unitar nie hmmm......
  • 28 nov-kalo xde aral melintang aku akn ke bukit beruntung for charity...
  • 03 dec-dapat jemputan drpd UNITEN utk program universiti tue..so nak g ke xnak huuh...
  • 04-06 dec- wajib!! ikut KEM GENERASI GEMILANG ke kuala kerling kuala kubu baru selangor huhuhu..agak laa kan..MPM DIWAJIBKAN...
  • 13 dec-balik sabah (KK) tak sampai kg lg..nak g lawat kakak kat sandakan dulu heheh round2 sabah dulu sblm balik Kampung Tangkarason yg KU RINDUI hehehe...
  • pada mami dan yg lain2 tunggu kepulangan ku okay heheh...
P/S: jumpe tahun dpn k...if xde new post tue maknenya i'm not atound yg ade internet k..selammmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment