Wednesday, February 13, 2013

Tuesday, October 27, 2009 (SEORANG TEMAN)


Tuesday, October 27, 2009

*Copy & Paste my old blog posts*


"SEORANG TEMAN"

NAMA:NOYIHIN BT SANGKONG
ASAL:SABAH
UMUR:21 TAHUN (sekarang hampir 25 tahun)
COURSE:DIPLOMA IN TOURISM MANAGEMENT 
(sekarang BACHELOR OF HOSPITALITY & TOURISM MANAGEMENT)
CIRI-CIRI:EDUCATED,TEGAS,AGAK KASAR,EMOTIONAL,DEDICATED.
KEISTEMEWAAN:PANDAI MENYANYI
  • HAAA..Tue laa yg dipublishkan oleh cik CT IDA kita kat blog dia huhuh..
  • ciri2 aku tue...tak nak komen banyak laa coz Absolutely correct huuhuu...
  • Cik IDA nie cukup kenal siapa NOY yg sebenarnya hahah..(yuppp)
  • Dah setahun lebih berkawan rapat dgn dia, ktorg selesa utk sharing cerita suka duka bersama-sama..(agak2 sekarang dah berapa tahun dah ehehehh)
  • So if korang ada kemuskyilan tentang diri ini sila tanya kat dia heheh...terutamanya pada org2 yg berminat utk mengenali aku hahah...bole tak IDA? 
  • Yang aku paling suka tue dia ckp aku pandai menyanyi heheh..nak ajak karaoke sila lah sms aku hehe any time for that's ukie....
  • Yang lain semuanya BENAR tiada sebarang penipuan dan penambahan berlaku disitu huhuhu.
KOMEN NOY-psl ciri2 aku yg ida ckp kat ats tue..
  1. KASAR> mmg kasar, kdg2 saya tak sedar pun yg saya dah tercakap sesuatu yg menyakitkan hati org lain..(i'm sorry)...
  2. TEGAS> yaa mmg tegas.. if saya ckp NO..mmg tidak lah jawabnya.. (yg kenal tue mmg dah agk dah jwbn aku kan)..
  3. EMOTIONAL> huhu saya mengaku IDA haha.. IF saya nak cerita sesuatu then cete tue ikhlas from my heart,berair mata kan IDA hehe..(die jatuh sendiri aku tak suruh pun die jatuh jugak hehe)..
  4. DEDICATED> hurm..apa nak cakap ar.. bila saya nak buat sesuatu saya kena pastikan semuanya berjalan dgn lancar..Apapun Thankz to all yaa who concern with me.. (terutamanya KO IDA huhuh)
  5. EDUCATED> Atas didikan Mami saya, jadilah Noy yang sekarang nie heheh.. (PEACE no war!!)


    *P/S: Tiba2 nampak post dulu2, Tuesday, October 27, 2009 agak menarik untuk dikongsikan semula dengan rakan2 blog masa kini dan sesiapa pun yang selalu meninjau blog Miss YonYi tanpa aku sedari :-)... Agak rindukan zaman2 semasa menjadi budak Diploma di Kelana Jaya dahulu 08-10 tetapi zaman2 buat Ijazah di Kota Kinabalu 11-13 pun tidak kurang menariknya... apabila bertemu kembali dengan individu2 yang pernah menjadi sebahagian dari diri rasa diri dihargai....

No comments:

Post a Comment