Friday, September 30, 2011

Tentative For the UNIRAZAK Convocation 2011....

July 2008 - Jan 2011 - Aku telah selamat menghabiskan zaman Diplomaku dan kini,
Sept 2011 hingga ke tak tahu lagi huhuhu kalau sempat pada Jun 2013 aku akan menghabiskan zaman Ijazahku dalam bidang pengurusan hospitaliti dan pelancongan.

Atas dorongan keluargaku dan rakan - rakan ku yang setia, aku kini bergelar mahasiswi Universiti Tun Abdul Razak yang akan bakal bergraduasi pada 22 oktober 2011 di PICC dalam jurusan Diploma Pengurusan pelancongan... Aku semakin excited nih! kepada teman rapatku Mohd Rashid Shahar nantikan ketibaan ku di KUALA LUMPUR.

Pada 19 Oct 2011 - aku bersama bonda tersayang akan berlepas daripada Terminal 2 Kota Kinabalu ke Terminal LCCT Kuala Lumpur dan akan tiba di KL pada 0945pm
Pada 20 Oct 2011 - aku akan ke kampus untuk menguruskan pas masuk untuk ke dewan garaduasi
Pada 21 Oct 2011 - pula, aku dan rakan-rakan yang bakal garaduan akan berrehearsal bersama-sama di PICC
Pada 22 Oct 2011 - pula adalah hari yang aku tunggu - tunggu iaitu hari konvokysen Universiti Tun Abdul Razak yang ke 11
Pada 24 & 25 Oct 2011 - aku akan menguruskan hal - hal pemulangan Jubah konvo & pengambilan foto konvo di kampus.
26 & 27 Oct 2011- aku akan membawa bondaku tersayang tour di Kuala Lumpur (ini janjiku hahah)
Pada 28 Oct 2011 - Jika tiada aral melintang aku akan berlepas pulang ke Kota Kinabalu bersama bonda tersayang pada 1210pm dan akan tiba di Kota Kinabalu pada jam 0245pm


*Coretan ini khas untuk Mohd Rashid Shahar yang tidak sabar menantikan kehadiranku di sana, hahah owhh lagi satu pada Convo Dinner pada 22 oct 2011 - jom lepak hingga pagi after the dinner hehhehe...


No comments:

Post a Comment