Thursday, July 2, 2009

AKU KEHILANGAN PATUNG PATRICK...

HUHUHU sedihnya, patrick di mana kau...siapa yg terjumpa ko mesti terus ambil kan sebab ko cute hhuuhu..
mula2 mcm nie aku pergi kat CC selepas print surat dari FOMCA, aku duduk kat CC lebih kurang 40 min, lepas tu aku keluar dgn bergaya lah konon. tanpa menyedari yg patrick ada ataupun tiada,, aku pun naik lah kat workstaition, bila time2 nak duduk tue baru lah aku tersedar yg patrick sudah tiada...hilang entah kemana...
Aku pun bergegas ke lorong2 yg saya lalui sebelum tiba ke warkstation namun hampa, kelibat patrick aku tak jumpa inikan pula wajahnya yg cute tu huhuhu...dah lama aku berkawan dgn patrick tau, dulu aku selalu tinggalkan dia dalam locker tapi dalam masa beberapa minggu nie aku bawa di ke hulu ke hilir,,,tapi tiba-tiba hari nie dia hilang pula,entah macam mana lah dia boleh tertanggal dari beg aku...
BILA LAH NANTI AKU DAPAT CARI PENGGANTI PATRICK KU YG AKU SAYANG....

No comments:

Post a Comment